تبلیغات
مطالب اینترنتی - هشت تصور غلط ورزشی
 
مطالب اینترنتی
صفحه نخست            تماس با مدیر            پست الکترونیک           RSS            ATOM



مفیدستان:

به‌ گزارش ستاره ها به نقل از ‌ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از:
۱. انجام حرکات کششی قبل از ورزش برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی‌:
بسیاری از ما شنیده‌ایم که بهتر است قبل از ورزش حرکات کششی ایستا و ساکن انجام دهیم. برای مثال دست‌ها را به سر انگشتان پا برسانیم. با این حال تحقیقات علمی این مساله را ثابت نمی‌کنند. حتی انجام حرکات کششی ایستا قبل از ورزش باعث آسیب رسیدن به بدن نیز می‌شود. بهتر است بدن را قبل از ورزش گرم کنید و حرکات کششی پویا انجام دهید. برای مثال حرکات پرشی می‌توانند موثر باشند.
۲. با شکم خالی ورزش کنید تا بیشتر چربی بسوزانید:
بررسی‌های علمی نشان داده است که ورزش با شکم خالی باعث سوزاندن چربی می‌شود، اما برای طولانی مدت. برای مثال در طول روزهای متمادی یا هفته‌های متمادی تاثیر این کار کاهش پیدا می‌کند.
۳. ضربان قلب خود را به هنگام ورزش اندازه‌گیری کنید. ضربان قلب همیشه نمی‌تواند میزان شدت حرکت را مشخص کند. ماکزیمم ضربان قلب هر کسی با فرد دیگر متفاوت است و اندازه‌گیری ماکزیمم ضربان قلب نیز کار راحتی نیست.
بهتر است شدت حرکت را با کمک روش‌های دیگر اندازه‌گیری کنید برای مثال می‌توانید که شدت حرکت چقدر صحبت کردن را برای ما سخت می‌کند و به ‌این‌ ترتیب شدت حرکت را اندازه‌گیری کنید.
۴. به هنگام راه رفتن وزنه حمل کنید:
این کار می‌تواند استقامت شما را افزایش دهد، اما باعث کالری سوزی بیش‌تر نمی‌شود. در صورتی که وزنه‌های سنگین حمل کنید ممکن است که باعث آسیب رسیدن به بدن شود.
۵. کفش‌های دویدن را مطابق با نوع پای خود انتخاب کنید:
برای افرادی که پایشان به داخل یا خارج انحراف دارد کفش‌های مختلفی ارائه می‌شود. با این حال بررسی‌ها نشان داده است این افراد اگر کفش‌های خنثی بپوشند کم‌تر دچار آسیب می‌شوند و پوشیدن کفش‌های خاص صرفا باعث کاهش آسیب نمی‌شود.
۶. آب بنوشید:
بررسی‌ها نشان داده است که تشنگی راهی مناسب برای فهمیدن نیاز بدن به آب است و لازم نیست که بیش‌تر از حد نیاز آب بنوشید. در صورتی که بیش از حد آب بنوشید میزان سدیم بدن کاهش چشمگیری پیدا می‌کند و خطرناک است.
۷. رنگ ادرار نشان دهنده میزان کمبود آب بدن است:
درست است که رنگ ادرار به صورت کلی می‌تواند میزان کمبود آب بدن را نشان می‌دهد، اما مواد غذایی که مصرف کرده‌اید نیز می‌توانند به رنگ ادرار تاثیرگذار باشند. خودتان را قبل و بعد از ورزش وزن کنید. اگر بیش از یک یا دو کیلو وزن شما تغییر کرد این نشان می‌دهد که آب بدن شما بیش از حد کم شده است و باید آب بیش‌تری بنوشید.
۸. بعد از ورزش غذا بخورید تا انرژی بدن تامین شود:
خوردن کربوهیدرات بعد از ورزش می‌تواند به ورزشکاران استقامتی کمک کند. گفته می‌شود که شیر کاکائو گزینه مناسبی است زیرا کربوهیدرات و پروتیین داد. اما افرادی که تنها پیاده‌روی می‌کنند یا به مدت ۳۰ تا ۶۰ ‌دقیقه ورزش هوازی سبک انجام می‌دهند نیازی به مصرف چنین مواد غذایی ندارند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

هشت تصور غلط ورزشی پایگاه خبری آی آر ایرانهشتتصورغلطورزشیبه‌ گزارش ‌ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات کششی هشت تصور غلط ورزشی برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین ورزشکاران بسیار گفته هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی پول‌نیوز برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی سایت خبری تحلیلی شریان هشت تصور غلط ورزشیهشت تصور غلط ورزشی برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین هشت تصور غلط ورزشی صبحانه قبل از ورزشحرکات نرمشی قبل از ورزشتغذیه های قبل از ورزشحرکات جنبشی قبل از هشت تصور غلط ورزشی ایسنا دمادمهشتتصورغلطورزشیبه گزارش ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات کششی قبل هشت تصور غلط ورزشی ایسناهشتتصورغلطورزشیبه‌ گزارش ‌ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات کششی هشت تصور غلط ورزشی به‌ گزارش ‌ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات کششی هشت تصور غلط ورزشی بخشسایررسانههابه گزارش بهداشت نیوز، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات هشت تصور غلط ورزشی ساعتهشتتصورغلطورزشیهشت تصور غلط ورزشی برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی به‌ گزارش ‌ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از هشت تصور غلط ورزشی پایگاه خبری آی آر ایران هشت تصور غلط ورزشی به‌ گزارش ‌ایسنا، هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از هشت تصور غلط ورزشی تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند تصاویر صفحه نخست روزنامه های اسفند هشت تصور غلط ورزشی سایت خبری تحلیلی شریان هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین ورزشکاران هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی خانه هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از هشت تصور غلط ورزشی ساعت هشتتصورغلطورزشی هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات کششی قبل هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی بهتر است بدن را قبل از ورزش گرم کنید و حرکات کششی پویا انجام دهید بچه هشت تصور غلط ورزشی سلامانه هشت تصور غلط ورزشی سلامانه برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین هشت تصور غلط ورزشی هشتتصورغلط هشت تصور غلطی که در ورزش وجود دارد، عبارتند از ۱ انجام حرکات کششی قبل از هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی هشت تصور غلط ورزشی برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین ورزشکاران هشت تصور غلط ورزشی «لینک بعدی اخبار گوگل پلات لینک قبلی »

مطلب هشت تصور غلط ورزشی در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :هشت تصور غلط ورزشی
http://mofidestan.ir/%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d8%aa%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%ba%d9%84%d8%b7-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

جمعه 12 خرداد 1396
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :